TRIB3-tunnit on suunniteltu tarkoin viemään sinut äärirajoille, treenaamaan kehon jokaista osaa ja puristamaan voimaa lihaksista, joiden et edes tiennyt olevan olemassa. Ota itsestäsi kaikki irti ja polta noin 700 – 1 000 kaloria. Treenaa 75 prosentin teholla, niin sanot hyvästit noin 300–500 kalorille.

Hiit It Hard

Kovatehoinen HIIT-intervallitreenaus tuottaa tutkitusti tulosta. Korkean ja matalan intensiteetin harjoitusjaksoja vaihtelemalla syke pysyy korkealla, lihakset paiskivat töitä ja kaloreita palaa kiivaaseen tahtiin.

Siksi jokainen TRIB3-tunti on HIIT-treeni – ja aivan ennen kokemattoman energisessä ja hurjassa muodossa.

Treenien huolellinen suunnittelu pohjautuu erityiseen, kolmiosaiseen TRI-harjoitusrunkoon:

JUOKSUMATTO VASTUS INTENSITEETTI
Kovatehoinen anaerobinen pikatreeni juoksumatolla. Lihaksia koettelevia, kehoa muotoilevia painonnostoharjoituksia. Hikeä valuttavia kehonpaino- ja vapaapainoharjoitusten yhdistelmiä.
VÄHEMMÄN LISÄÄ

Trib3 StatUs

VÄHEMMÄN LISÄÄ

Myzone Technology

VÄHEMMÄN LISÄÄ

Find your TRIB3 today for a complimentary session!

Sign Up